Kamis, 12 November 2015

untuk mendapatkan oksigen tulen ke dalam badan kita secara tetap. Mendapatkan Lebih oksigen ...

Memahami Kesederhanaan Mengubati Kanser

Semakin saya menyelidik dan mengkaji banyak penawar semula jadi untuk kanser untuk memberi makan kepada dunia Internet, semakin saya menyedari betapa besar dan mengelirukan jumlah besar maklumat hendaklah kepada seseorang yang telah didiagnosis dengan kanser dengan doktor mereka, dan sedang mencari rawatan kanser alternatif selain dadah, radiasi, atau pembedahan. Saya berharap artikel ini bangsal beberapa cahaya pada yang dilema tertentu untuk mereka benar-benar mencari kesihatan, dan mempercepatkan perjalanan untuk bebas penyakit gaya hidup yang semula jadi.

Dalam hidup saya, saya telah mendapati bahawa terdapat beberapa komponen utama yang harus ada untuk mencapai dan mengekalkan kesihatan yang optimum:

1) Oxygen
2) Kualiti Air
3) Makanan Beralkali Organik
4) Sunshine
5) Latihan
6) Rehat

"Jadi, mengapa orang mendapatkan Kanser?"

Oksigen adalah yang paling penting kerana ia benar-benar mengekalkan kehidupan. Oksigen membersihkan dan menyahtoksin darah dan tisu selular dengan membakar-off sisa selular, dan mempunyai keupayaan untuk secara bebas membunuh semua mikroorganisma menyerang dalam badan anda. Tanpa oksigen yang mencukupi, tisu badan kita mengumpul toksin daripada sisa metabolik, serta sisa daripada virus, bakteria, yis, dan parasit yang boleh hadir.

Kanser berkembang dari KURANG lama yang panjang oksigen ke pelbagai tisu di seluruh badan kita!

Akhirnya, badan cuba untuk dinding luar dan mengasingkan toksin untuk memastikan mereka daripada merebak ke bahagian-bahagian badan yang lain. Untuk mencapai ini, badan membentuk tumor sebagai sejenis "beg sampah". Oleh itu, sel-sel oksigen kebuluran, di sekitar dan di dalam tumor, mula membiak dengan cepat dan secara berlebihan, sebelum mereka mati "kelemasan".

Jadi, jika saya sakit dengan kanser (atau mana-mana penyakit), dan benar-benar mahu sembuh, terapi oksigen akan menjadi keutamaan tertinggi untuk menyiasat dan penyelidikan untuk menyembuhkan saya! Seterusnya, saya akan menyelidik "Air alkali" dan "Makanan Beralkali Organik". Segala-galanya selepas # 3 dalam senarai itu menyokong yang kukuh "Besar Tiga" Program Health Maintenance bahawa anda mewujudkan untuk badan anda.

Hari ini, kita tidak boleh mendapatkan oksigen yang cukup ...

Pada masa dahulu kandungan oksigen dalam udara adalah kira-kira 38%, dan kandungan karbon dioksida adalah kira-kira 1%. Malangnya, kini kandungan oksigen dalam udara ialah kira-kira 20% dan tahap kandungan karbon dioksida adalah setinggi 20%. Ini adalah hasil langsung daripada menebang hutan, pengurangan mineral dalam tanah, dan pencemaran. Faktor-faktor ini digabungkan; penurunan kandungan oksigen dan peningkatan karbon dioksida, pencemaran dan toksin dalam udara yang kita sedut, membuat mustahil bagi paru-paru kita untuk pengambilan oksigen sebanyak yang badan kita perlukan untuk kesihatan optimum. Tambahan pula, gas karbon monoksida daripada pembakaran bahan api fosil, menepukan sel-sel darah merah kita, sehingga mereka tidak dapat membawa oksigen, walaupun cukup telah disediakan! Jadi, pada hakikatnya, kita SEMUA kekurangan oksigen, tidak kira di mana kita hidup, dan perlu untuk melihat di luar bernafas udara untuk mendapatkan oksigen tulen ke dalam badan kita secara tetap.

Mendapatkan Lebih oksigen ...

Terapi oksigen hiperbarik

Terdapat beberapa cara untuk meningkatkan kuantiti oksigen dalam badan kita, dan ia boleh dilakukan sama ada secara luaran atau dalaman. Salah satu kaedah untuk memperoleh oksigen tambahan adalah dengan menggunakan terapi oksigen HYPERBARIC (HBOT). Terapi ini, anda duduk atau berbaring di dalam sebuah kebuk HYPERBARIC dan terdedah kepada tekanan 100% oksigen tulen, yang membenarkan penyerapan yang lebih oksigen oleh semua sel-sel badan. Ini oksigen tambahan menyerang patogen apa-apa penyakit yang terdapat di dalam badan pada masa itu.

Kesan yang sama juga boleh diperolehi dengan Terapi ringan Hyperbaric Oxygen (mHOBT). Terapi ini menggunakan hanya tekanan ditapis udara persekitaran, dan bilik-bilik boleh menjadi kembung dan mudah alih. Ini kamar beroperasi pada tekanan lebih rendah daripada kamar shell keras, dan tidak menggunakan 100% oksigen cecair, maka mereka adalah lebih selamat untuk digunakan.

Terapi Ozon

Ozon adalah gas yang melindungi kita daripada sinaran matahari yang merosakkan, tetapi menjadi toksik apabila dihidu. Pada siang hari, apabila terdapat aktiviti solar maksimum, ozon dicipta pada kadar yang lebih besar daripada waktu malam apabila lapisan ozon hilang untuk beberapa jam. Ozone terus dihasilkan dalam suasana atas selagi cahaya matahari hadir, dan kerana ozon adalah lebih berat daripada udara, ia akan jatuh ke arah bumi. Kerana ia jatuh, ia menggabungkan dengan pencemaran dan membersihkan udara. Apabila wap kenalan ozon air semasa jatuh, ia membentuk hidrogen peroksida, satu komponen penting dalam air hujan yang menyebabkan tumbuh-tumbuhan untuk membesar dengan sihat.

Molekul ozon mengandungi tiga atom oksigen bukan dua, seperti oksigen, dan kerana ini, adalah gas sangat tidak stabil, dan cepat berpaling kepada oksigen pada setiap kesempatan. Ozon adalah pengoksida lakonan yang paling berkuasa dan pantas diketahui oleh manusia, dan akan mengoksidakan semua bakteria, kulat dan yis spora, bahan organik dan virus. Walaupun FDA dan EPA mengesahkan ozon yang memusnahkan 99,9992 peratus daripada semua kuman patogenik, DAN oksida 99,9992 peratus daripada semua pencemaran pada masa yang sama! Jadi, jika saya mahu sembuh dari SEBARANG PENYAKIT tergesa-gesa ... Saya akan paling pasti mempertimbangkan Terapi Ozon! Saya hanya akan melakukan carian internet untuk "Doktor Terapi Ozon", dan serta-merta mempunyai akses kepada pelbagai doktor yang mentadbir teknik terapeutik ini berkuasa! Buat kajian untuk mencari yang terbaik Terapi Ozon pengamal, anda boleh mencari di negeri atau kawasan anda! Semakin baik dan mengekalkan kesihatan adalah kerja ANDA! ... Jangan jatuhkan bola!

Pengoksigenan Dalaman untuk membunuh patogen

Anda juga boleh mencapai oksigen tambahan dalam badan anda dengan banyak cara dalaman; Penyerapan oksigen cecair ke dalam badan, penggunaan 35% gred makanan peroksida hidrogen (H2O2), yang menjadi air dengan melepaskan molekul oksigen tambahan terus ke dalam aliran darah anda untuk mengoksidakan bakteria yang sedia ada, virus, patogen atau penyakit; penggunaan penemuan klorin dioksida Jim Humble, yang menggunakan kekurangan elektron dan tarikan molekul klorin dioksida untuk harfiah "pemedih mata selain" mana-mana patogen dalam badan anda, supaya mereka boleh lulus dengan selamat keluar dari tubuh anda melalui organ-organ penyingkiran. Terdapat cara lain bijak untuk mentadbir oksigen secara dalaman, tetapi hari ini matlamat utama saya adalah untuk memberi kuasa ANDA dengan pengetahuan ringkas mengenai punca kanser, langsung yang paling dan penawar yang paling cepat, dan juga untuk menunjukkan anda ke arah yang betul, supaya anda boleh belajar langkah-langkah yang betul untuk mengambil untuk mengubati kanser anda!

Sekarang anda tahu asas-asas sangat tentang apa yang menyebabkan kanser, dan bagaimana untuk berkesan menyembuhkannya ... melakukan kerja rumah DAN PENYELIDIKAN ANDA untuk memilih kaedah yang akan anda gunakan untuk cekap meningkatkan jumlah oksigen yang sampai ke sel-sel badan anda secara tetap ! Internet menjadikan ia menakjubkan mudah untuk mencari maklumat yang anda mahu, jadi tidak ada alasan untuk menjadi berterusan sakit dengan penyakit ... walaupun kanser, selepas membaca artikel ini!

Semasa oksigen yang anda pilih Terapi Adventure, anda boleh menyokong penyembuhan anda dengan: (1) kerana air yang berkualiti (sebaik-baiknya alkali dan sekurang-kurangnya separuh berat badan anda dalam auns setiap hari), dan (2) sebagaimana yang banyak buah-buahan mentah Organik, Kacang dan Sayur-sayuran (sebaik-baiknya alkali, seperti lemon dan tembikai) yang anda boleh mengendalikan, selama yang anda boleh mengendalikan ia (sebaik-baiknya RAW untuk 30 hari, atau sehingga anda mencapai CURE ANDA mahu)!

Padahal telah secara rasmi diberi kuasa untuk ... GET WELL Dan KEKAL SIHAT!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar