Kamis, 12 November 2015

Chiropractor: Profesion Chiropractic

Chiropractor: Profesion Chiropractic

Chiropractor A jatuh berdekatan dengan perubatan arus perdana di lingkungan kebimbangan perubatan alternatif. Kiropraktor mendapat ijazah perubatan dari sekolah-sekolah khusus, dan availment mereka biasanya dilindungi oleh insurans kesihatan jika telah ditetapkan oleh doktor. Namun, ahli tulang menggunakan terlalu banyak masa mempertahankan profesion mereka dari ragu-ragu dalam dan di luar arena perubatan.

Kiropraktor mendapatkan arahan sejagat pada fisiologi manusia dan biologi, walaupun mereka berpusat pada tulang belakang. Mereka menganggap vertebra leher dan tulang belakang, kerana rutin ditarik keluar dari tempat dengan tekanan setiap hari, dan ketidaksejajaran ini, yang digambarkan sebagai subluxations, boleh menjadi penjelasan mengapa orang mengalami penyakit fizikal atau mental. Oleh fizikal memanipulasi vertebra individu atau merakamkan keseluruhan tulang belakang, tulang berharap untuk mengurangkan tekanan yang disebabkan oleh subluxations.

Kiropraktor kerap membuat perniagaan dengan menawarkan ujian tulang belakang percuma kepada orang ramai. Sepanjang peperiksaan, ukuran penting yang diambil untuk mendedahkan apa-apa ketidakseimbangan dalam penjajaran tulang belakang. Bahu A boleh menjadi jelas lebih tinggi daripada yang lain, dan satu lengan boleh memberi lebih banyak konflik tegaskan daripada yang lain. Dari masa ke semasa, pesakit kiropraktor akan berdiri di atas beberapa sistem lulus untuk menentukan bahagian yang lebih berat badan. Pengkritik menunjukkan bahawa hampir setiap manusia mempunyai beberapa jenis ketidakseimbangan tulang belakang walaupun ini tidak semestinya satu cara untuk menentukan kesihatan.

Rawatan kiropraktik boleh sepatutnya jatuh di suatu tempat di tengah-tengah orang-orang yang ditadbir oleh penjagaan kesihatan tulang belakang pembekal terlatih dan ahli terapi fizikal. Chiropractic benar-benar melambangkan 'melalui tangan', mempertalikan kepada apa yang ahli tulang lakukan, yang tangan-rawatan atau pengubahsuaian tulang belakang pesakit. Jadual khas membiarkan ahli tulang meletakkan pelanggan mereka dalam toehold atau mampatan. Kadang-kadang, tulang belakang adalah 'muncul' dengan meletakkan tekanan di antara semua vertebra berturut-turut. Masa yang lain ahli tulang boleh menggunakan gerakan berpusing untuk meletakkan leher tulang kembali ke dalam penjajaran.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar