Kamis, 12 November 2015

Apa Kos penggantian lutut separa?

Apa Kos penggantian lutut separa?

Kajian menunjukkan bahawa penggantian lutut purata di Amerika Syarikat akan berjalan anda mana-mana dari $ 40,000 hingga sebanyak $ 70,000! Ini adalah jika anda tidak mempunyai apa-apa insurans kesihatan dan anda akan mendapat lutut anda digantikan sepenuhnya. Apa yang anda akan untuk mengetahui adalah bahawa ramai orang hanya tidak mampu.

Sekarang, bukan menyelamatkan dan tidak mendapat apa jua yang dilakukan, banyak orang yang mengambil jalan keluar dengan beberapa perkara, ketika turun kepada penggantian lutut. Mereka sama ada pergi ke negara asing untuk prosedur yang dilakukan, atau mereka akan dengan penggantian lutut separa untuk menjimatkan lebih banyak wang.

Kos purata penggantian lutut separa:

Jika anda diinsuranskan dengan syarikat insurans, anda akan mahu untuk berunding dengan mereka. Biarkan mereka tahu apa proses anda akan mendapatkan dilakukan, dan apa yang mereka akan menutup. Jika Doktor mengesyorkan bahawa anda pergi laluan ini, anda akan mengetahui bahawa ia akan diperlukan, jadi kebanyakan syarikat insurans perlu menutupinya. Secara umumnya, ditolak anda, dan juga perkara-perkara lain akan meliputi majoriti proses. Sekali lagi, ini adalah sesuatu yang anda akan mahu untuk menggali ke dalam untuk melihat apa yang anda akan perlu membayar.

Sekarang, jika anda tidak mempunyai insurans, anda akan mempunyai pelbagai kemudahan yang ada, kerana ada akan menjadi banyak faktor. Lokasi hospital, doktor melakukan prosedur, dan juga berapa lama anda akan tinggal semua akan mempengaruhi kos pembedahan anda.

Purata pembedahan separa lutut akan kos anda sekitar $ 15,000 hingga $ 30,000 +. Biasanya, ia akan menjadi sedikit dipotong dua, apabila anda membandingkannya dengan pengganti penuh. Jika anda memutuskan bahawa anda mahu melakukan separa ini, anda mungkin mahu bandingkan tambang ke pengganti penuh.

Bagaimana untuk menjimatkan pembedahan anda:

Apa yang orang lakukan hari ini adalah dengan pergi ke negara-negara yang berbeza. Tempat-tempat seperti Taiwan, dan banyak lagi melakukan proses untuk 80% kurang. Hospital juga akan memberikan anda diskaun besar-besaran, jika anda membayar di depan. Sesetengah hospital tidak mengambil bahagian dalam sesuatu seperti ini, tetapi anda akan mendapati bahawa hospital yang mempunyai reputasi akan. Ini sahaja dapat menjimatkan 50%.

Memanggil hospital untuk membincangkan harga, dan juga apa yang akan berlaku. Lebih banyak anda tahu, lebih selesa anda akan dengan proses.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar