Kamis, 12 November 2015

Bagaimana Liposuction Boleh Main Peranan Dalam Muka feminization Pembedahan

Bagaimana Liposuction Boleh Main Peranan Dalam Muka feminization Pembedahan

Muka feminization Pembedahan adalah satu pembedahan khusus digunakan untuk membantu transgender lelaki ke perempuan individu menterbalikkan kesan-kesan visual testosteron pada penampilan wajah mereka. Muka feminization liposuction adalah sesuatu yang baru sahaja datang ke hadapan sejauh pembedahan kosmetik secara umum berkenaan. Ini pembedahan kosmetik memberikan penerimanya peluang untuk kelihatan lebih seperti mereka benar-benar berasa di dalam.

Semasa menukar jantina mereka, individu transeksual menjalani beberapa operasi radikal. Yang paling penting ini sudah tentu tidak melibatkan liposuction - tetapi ada beberapa benda mirip wajah dan badan bahawa individu yang dilahirkan lawan jenis perlu bekerja pada. Ini adalah di mana liposuction dan khususnya, pemindahan lemak boleh membantu untuk melengkapkan transformasi.

Lipo boleh membantu memberikan garis tengah trim, bentuk buah dada dan yang paling menarik, bentuk muka. Pembedahan bahawa ramai lelaki ke perempuan individu transeksual memilih untuk menjalani merupakan Muka feminization Surgery. Prosedur ini terdiri daripada bahagian-bahagian yang berbeza, termasuk tulang membentuk semula pada dada kiri dan hidung. Muka liposuction boleh membantu dalam garis rahang membentuk semula dan juga dengan pengagihan semula lemak di seluruh muka. Oleh sebab wanita secara semula jadi mempunyai lebih banyak, garis halus muka lembut, ini perlu diwujudkan semula dengan bantuan pembedahan di mana testosteron sebelum ini telah berkesan.

Daripada semua prosedur dijalankan semasa Muka feminization Surgery, liposuction boleh menjadi salah satu prosedur yang paling mudah untuk pulih daripada. Biasanya pada muka, cannulas sangat kecil digunakan - sedikit seperti Vaser Hi Def. Jika anda memilih untuk memilih sesuatu seperti Vaser lipo, ultrasound yang digunakan dalam kaedah yang akan membantu untuk memecahkan lemak sebelum ia dikeluarkan, mengelakkan banyak pergolakan yang kuat yang digunakan dalam kaedah yang lebih tua. Ini prosedur lembut membawa kepada kurang lebam dan banyak lebih sedikit komplikasi.

Chin lipo boleh digunakan dalam kombinasi dengan pembedahan untuk mengurangkan saiz tulang dagu, dan gabungan ini prosedur boleh menghasilkan beberapa keputusan yang benar-benar baik untuk pesakit. Cheek lipo boleh membawa keluar tulang pipi dengan baik, dan sudah tentu pengagihan semula lemak dan pemindahan boleh memberikan hasil yang dikehendaki melembutkan ciri-ciri muka kepada ideal lebih feminin. Jika salah satu teknik lipo lebih moden seperti SmartLipo atau Vaser liposuction digunakan, parut dapat dikurangkan, supaya hanya satu perkara yang kurang perlu bimbang.

Pastikan anda penyelidikan pilihan anda dengan sempurna apabila anda sedang mempertimbangkan pembedahan feminization muka, terutama berkenaan dengan teknik liposuction moden kini boleh didapati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar