Kamis, 12 November 2015

Pemulihan Pantas Untuk Kesan Sampingan Daun Gandum

Pemulihan Pantas Untuk Kesan Sampingan Daun Gandum

Wheatgrass, tumbuhan yang telah digunakan selama berabad-abad, terkenal di seluruh dunia untuk manfaat kesihatan dan tenaga meningkatkan sifat-sifat, mempunyai kelemahan beberapa kepadanya. Walaupun tidak berbahaya, seseorang itu perlu menjadi biasa dengan kesan sampingan wheatgrass dan cara-cara mudah untuk mengelakkan kesulitan apabila memakan wheatgrass.

Wheatgrass adalah yang kaya, meningkatkan tenaga, loji nutrien kesihatan meningkatkan mudah kecil yang pada dasarnya merupakan satu tumbuhan gandum muda. Wheatgrass boleh dibeli di mana-mana, atau dengan mudah ditanam di privasi rumah anda sendiri jika anda mengikuti beberapa langkah penting.

Kesan sampingan yang biasa wheatgrass termasuk rasa loya, sakit kepala, cirit-birit dan, pada masa-masa yang jarang berlaku, alahan.

Wheatgrass mengandungi banyak khasiat tetapi yang paling penting dan nutrien yang paling banyak adalah klorofil, yang wheatgrass dimuatkan dengan. Sekarang, selain Borang kesihatan meningkatkan sifat-sifat seperti mengukuhkan sistem imun atau bangunan kiraan darah, klorofil mempunyai satu lagi sifat yang berharga: ia adalah penyahtoksik berkuasa. Ia membantu sistem limfa dengan mempercepatkan pembebasan toksin membina-up, seterusnya membantu tubuh menghilangkan zat-zat jahat.

Loya dan sakit kepala, yang biasanya berlaku bersama-sama, kesan-kesan sampingan wheatgrass yang paling biasa dan mereka mewakili gejala proses menjalani detoksifikasi. Mereka biasanya berlaku dengan pengguna wheatgrass baru, dan gejala-gejala ini berhenti dalam tempoh satu atau dua minggu bergantung kepada keupayaan badan orang itu untuk mengeluarkan toksin. Satu lagi punca loya mungkin rasa buruk yang ramai orang mempunyai masalah dengan apabila cuba jus wheatgrass. Untuk mengelakkan perasaan tidak selesa, anda perlu menambah beberapa jus limau untuk wheatgrass anda. Jika anda suka minuman anda manis, tambah sedikit madu juga. Ini secara mendadak akan meningkatkan rasa.

Apabila memulakan dengan wheatgrass, anda perlu mengambil ia auns sehari, max untuk membiarkan badan anda menyesuaikan diri kepadanya, kemudian beransur-ansur meningkatkan dos sehingga tiga atau empat tembakan sehari. Dengan cara ini anda tidak akan mengalami ketidakselesaan, hanya manfaat.

Cirit-birit berlaku pada masa-masa yang jarang berlaku apabila wheatgrass diambil dalam jumlah yang besar dan badan tidak mampu untuk menghadapi ia. Sekali lagi, ini adalah salah satu kesan sampingan wheatgrass yang tidak akan berlaku jika anda mengambil ia perlahan-lahan pada mulanya.

Dan akhir sekali, alahan yang mungkin dalam orang-orang yang alah kepada gandum atau acuan. Daun Gandum ditanam dalam keadaan yang tidak baik adalah syurga acuan, jadi jika anda ingin memastikan anda mempunyai kualiti, wheatgrass sihat anda perlu berkembang sendiri. Acuan dapat dilihat, dan ada yang boleh dicuci manakala yang lain adalah patogen tetapi mengesan mereka mudah kerana tumbuhan ini tidak kelihatan sihat.

Seperti yang anda lihat, sebahagian besar daripada kesan-kesan sampingan wheatgrass adalah betul-betul boleh dielakkan jika anda berpegang kepada beberapa tips yang disebutkan di atas. Gandum rumput menawarkan faedah yang indah yang terdiri daripada melindungi badan kita daripada penyakit dengan meningkatkan pertahanan dalaman kita untuk mencantikkan sifat seperti mengetatkan kulit dan meremajakan. Tambahan pula, ia adalah kotoran murah untuk berkembang. Jadi mengapa membeli beberapa pil tambahan mahal dengan tuntutan dipersoalkan apabila anda boleh mempunyai hasil tersebut dengan wheatgrass untuk sebahagian kecil daripada harga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar