Kamis, 12 November 2015

Mengapa saya perlu Lihat Chiropractor yang?

Mengapa saya perlu Lihat Chiropractor yang?

Kemalangan atau Trauma

Satu kemalangan kereta atau jatuh mudah boleh menyebabkan tekanan tulang belakang yang teruk dan mengakibatkan banyak subluxations. Kejatuhan walaupun sebagai anak kecil atau kanak-kanak kecil boleh menyebabkan atau menyumbang kepada masalah kesihatan di kemudian hari.

Bertanding dalam Sukan

Walaupun sukan membantu dengan bersenam badan, ia juga boleh meletakkan tekanan pada duri kami. Sebahagian besar pasukan elit dan atlet di seluruh dunia tidak akan impian bersaing tanpa terlebih dahulu mempunyai pelarasan Chiropractic. Kajian menunjukkan bahawa penjagaan kesihatan Chiropractic meningkatkan prestasi sukan sebanyak 17%.

Mengandung

Kehamilan adalah masa perubahan hormon yang "melonggarkan" ligamen anda, membuat persediaan untuk kelahiran. Ini ditambah pula dengan berat tambahan boleh meletakkan tekanan yang lebih banyak pada tulang belakang dan menyebabkan subluxations vertebra. Wanita di bawah penjagaan kesihatan Chiropractic mempunyai kelahiran lebih mudah, kurang komplikasi dan kanak-kanak sihat.

Bayi

Proses kelahiran boleh menjadi sangat trauma untuk bayi dan mewujudkan gangguan tulang belakang; subluxations boleh diwujudkan, yang akan mengubah kesihatan bayi.

Kanak-kanak A

Chiropractic telah terbukti mempunyai kesan yang mendalam kepada 'kesihatan kanak-kanak. Malah, kanak-kanak yang telah diikuti di bawah Chiropractic penjagaan kesihatan telah terbukti mempunyai lima kali masalah kesihatan yang kurang secara keseluruhan daripada kanak-kanak biasa. Ia telah ditunjukkan untuk membantu masalah seperti asma, tumpuan, jangkitan telinga, gangguan defisit perhatian, katil-basah dan banyak lagi.

Hidup Hidup Tekanan

Orang yang menjalani kehidupan yang rutin tekanan, fizikal, emosi dan / atau kimia, akan meletakkan tekanan pada tulang belakang dan mempunyai peluang yang amat tinggi menghidap subluxations vertebra. Sejak beberapa bulan atau tahun, kesihatan mereka yang subluxations secara beransur-ansur akan berkurangan, bekalan saraf menurun mereka secara beransur-ansur akan merosot tubuh mereka. Dengan mengeluarkan subluxations ini melalui pelarasan tulang belakang, orang-orang ini boleh hidup kehidupan yang lebih baik dan lebih sihat.

Orang yang sakit atau tidak selesa

Terdapat ramai orang dalam masyarakat kita yang berurusan dengan banyak gejala tidak mengetahui bahawa mereka boleh mempunyai kehidupan yang lebih mudah dan kesihatan yang lebih baik. Seperti bulan dan tahun berlalu, orang-orang mencari mereka mengambil lebih banyak ubat-ubatan dan ubat-ubatan untuk mengurangkan rasa sakit mereka, sementara itu masalah mereka sebenarnya semakin teruk. Mereka boleh menjadi lebih sihat melalui penjagaan kesihatan Chiropractic.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar