Kamis, 12 November 2015

Cara Adakah Self Healing-By Doing Tiada apa-apa

Cara Adakah Self Healing-By Doing Tiada apa-apa

"Ia melakukan apa yang menyusahkan mereka di padang gurun dengan tongkat, sebab mereka berkeras hati, sama seperti kamu; dan TUHAN telah menimpakan mereka kerana kesalahan mereka Dia menghantar ular-ular naga terbang di antara mereka. Dan selepas mereka telah digigit beliau menyediakan cara yang mereka mungkin akan sembuh dan buruh yang mereka terpaksa melakukan adalah untuk melihat dan kerana kesahajaan dari jalan, atau kegampangan itu, terdapat ramai yang terkorban ". - Book of Mormon, 1Nephi 17:41

"Tetapi beberapa memahami maksud perkara-perkara, dan ini kerana kekerasan hati mereka. Tetapi banyak orang yang telah begitu keras bahawa mereka tidak akan melihat, oleh itu mereka terkorban. Sekarang sebab mereka tidak akan kelihatan kerana mereka tidak percaya bahawa ia menyembuhkan mereka. " - Book of Mormon, Alma 33:20

Saya telah bekerja dengan pemulihan diri selama lebih 10 tahun, dan saya faham ini pada masa itu saya mula: bahawa tenaga Tuhan dapat menyembuhkan saya jika saya hanya akan membenarkan ia. Untuk mengetahui bagaimana untuk melakukan perkara ini mudah, hanya 'melihat', membawa saya bertahun-tahun untuk mencapai, tetapi akhirnya saya mendapat cukup baik pada ia. Lihatlah = Perhatikan = Dengar = Tidak berfikir-= tidak mempunyai niat atau idea = fikiran sama sekali tenang = pemikiran sifar. Mudah mencari seperti merenung dan tumpuan pandangan seseorang boleh berada di dalam dunia luar, seperti melihat bunga, atau ia boleh menjadi tumpuan utama suatu tempat di dalam tubuh seseorang, seperti memerhatikan pernafasan seseorang berlaku dengan sendirinya. Amalan 'mencari' adalah yang sama yang dikenali dengan 1000 ini tahun sebagai amalan meditasi.

Kira-kira 3 tahun lalu, meditasi mendalam saya dan saya mampu untuk menentukan bila saya berjaya 'mencari semata-mata' dan apabila saya tidak (suara fikiran bising). Ia adalah pada masa yang sama ini yang menjadi penawar spontan bermula pada badan saya, dan telah berterusan sejak awal. Melihat kejadian ini, kemudian saya menyedari kebenaran yang mudah: 'penyembuhan yang berlaku apabila anda tidur. Setiap malam apabila kita tidur, maka pada suatu masa pada waktu malam, minda kita pergi betul-betul tenang dan penyembuh yang wujud dalam diri kita sendiri bangun dalam ruang tenang dan berfungsi untuk menyembuhkan kita. Kita semua tahu bahawa kita berasa sedikit lebih baik, lebih sembuh, dengan lebih banyak tenaga apabila kita bangun pada waktu pagi - tidak kira umur atau tahap kesihatan kita. Kita perlu tidur, dan sebab itu adalah, adakah ini adalah masa yang apabila 'kita melepaskan fikiran kami, dan penyembuhan yang berlaku dalam badan kita.

Namun, kita semua akhirnya melihat, kerana kita penuaan dan mendapatkan penyakit yang masa yang digunakan dalam tidur setiap malam tidak cukup untuk memulihkan sepenuhnya tubuh kita kembali kepada kesihatan meriah. Kembali ke petikan, jika anda mahu sembuh, kemudian amalan mudah mencari seberapa banyak yang anda boleh setiap hari bangun. Ini betul-betul apa yang saya dapati adalah benar, ada tenaga yang mencukupi dalam badan saya sebagai sumber atau roh pencipta saya atau sebagai 'penyembuh dalam' untuk menyembuhkan aku, tetapi ia hanya akan berlaku jika 'Saya "(minda-suara, pelakunya) tidak perlu pergi ke tepi dan membenarkannya. Satu boleh mendapatkan masa penyembuhan lebih dalam, apabila seseorang mengamalkan meditasi pada siang hari, yang juga amat diperlukan apabila penyakit telah dibangunkan. Penyakit hanya boleh membangunkan dan satu merosot daripadanya, kerana satu doesn ' t mempunyai tenaga yang mencukupi untuk menyembuhkan ia. Seseorang perlu mendapatkan lebih banyak tenaga untuk menyembuhkan, dan cara untuk melakukannya adalah dengan hanya melihat.

"Sekarang sebab mereka tidak akan kelihatan kerana mereka tidak percaya bahawa ia akan menyembuhkan mereka."

Ini adalah benar kepada orang, dan mengapa mereka tidak akan melakukan perkara yang mudah untuk menyembuhkan diri mereka sendiri. Ia adalah kerana orang merasakan mereka perlu melakukan sesuatu untuk menyembuhkan diri mereka sendiri, dan melihat ke dianggap oleh orang yang tidak melakukan apa-apa. Satu terasa seperti ada yang kehilangan kawalan ke atas proses penyembuhan seseorang atau seperti suatu kehilangan masa berharga membuang ia dengan 'melakukan apa-apa. Saya tidak tahu sama ada pembaca boleh memahami ini: Melakukan Tidak ada yang Membenarkan ruang untuk Tuhan Bekerja dalam anda. Walaupun anda sibuk dengan perbuatan anda, maka anda secara berkesan menjaga Tuhan di teluk. Hanya dengan melakukan apa-apa, bahawa Allah benar-benar boleh menyembuhkan anda. Pilihan adalah di tangan anda, namun ia mengambil kepercayaan bahawa ini akan bekerja, untuk dapat 'menguji' atau membenarkannya. Kebanyakan orang memilih untuk tidak melakukan pemulihan diri melalui laluan 'mencari' kerana mereka lebih suka 'melakukannya sendiri', dan kita lihat hasilnya - tiada kerja-kerja.

Tidak kira apa satu penyakit telah, semua penyakit boleh disembuhkan dengan cara ini. Ini kerana sumber anda, bomoh itu dalam, yang tahu dengan tepat bagaimana untuk menyembuhkan setiap sistem dalam badan anda. Jika anda amat memahami ini, maka anda dapat melihat kebenaran yang mudah diturunkan tentang bagaimana untuk menyembuhkan diri sendiri. Untuk menyembuhkan keperluan niat di pihak anda (niat, idea-idea, semua keluar dari pemikiran, dan dengan itu tidak akan bekerja, kerana jika anda mempunyai beberapa idea, maka anda tidak semata-mata 'mencari'). Anda hanya perlu meluangkan masa setiap hari untuk membenarkan 'penyembuh anda' kepada 'muncul atau datang hidup' dan pergi untuk bekerja dan menyembuhkan anda. Untuk membuat ia sangat jelas, melakukan apa-apa, tidak bermakna anda tidak perlu berbuat apa-apa. Anda perlu membuat keputusan untuk mencuba cara ini, maka anda perlu meluangkan masa untuk amalan biasa dan anda memerlukan alat atau teknik yang membantu anda masuk ke dalam keadaan 'mudah mencari. Dengan keinginan anda yang kuat untuk sembuh, keputusan yang jelas dan komitmen untuk mengetepikan masa setiap hari untuk berlatih dan dengan berbuat demikian anda perlahan-lahan akan mendapat kemahiran di keupayaan anda untuk 'hanya melihat. Sebaik sahaja anda telah belajar bagaimana untuk 'hanya melihat' dengan baik, maka anda boleh buang alat.

Penyembuhan berlaku dengan sendirinya, apabila anda benar-benar boleh memasukkan keadaan fikiran tenang atau mudah mencari. Ia akan mengambil amalan untuk mendapatkan yang baik ini, tetapi setiap kali anda mengamalkannya, bilangan saat anda boleh tinggal tenang akan meningkat dari masa ke masa. Setiap kedua tuduhan fikiran tenang, kerana tenaga penyembuh anda berfungsi keajaiban di 'kelajuan cahaya. Walaupun sedar dan bertafakur dan apabila panjang anda masa untuk berdiam diri mendapat lebih lama, lama kelamaan ia akan berasa banyak seperti 'tidur', tetapi anda tidak, anda sedar dan masih boleh melihat badan anda, jadi ia lebih seperti menonton diri anda tidur .

Saya mempunyai beberapa artikel di laman web saya dengan alat yang dapat digunakan untuk mencapai fikiran tenang (semua adalah secara percuma). Ada artikel tentang bagaimana untuk melakukan meditasi duduk, bagaimana untuk melakukannya bersantai badan, bagaimana untuk melakukannya berdiri meditasi dan akhirnya peringkat tinggi teknik penyembuhan bertenaga menggunakan reiki dan akutekanan yang saya panggil Quicken Touch. Saya rasa kedua adalah alat yang terbaik yang saya ada, kerana ia membantu seseorang untuk pergi ke dalam keadaan mudah mencari kerana ia berkesan menimbulkan 'getaran (merangsang sistem saraf), yang boleh menggoncang satu daripada zon' mayat chattering tidak berkesudahan 'atau pemikiran. Pautan kepada alat ini adalah di laman web saya di bawah kategori Peralatan Transformasi.

Bukan niat saya untuk menggalakkan alat saya, tetapi untuk menggalakkan orang ramai untuk mengambil proses penyembuhan sendiri dan bereksperimen dengan pelbagai orang, sehingga mereka mencari satu yang berfungsi untuk mendapatkan mereka di negeri 'tulen mencari. Apa yang boleh saya tawarkan adalah testimoni saya dari hasil saya sendiri penyembuhan penuh dengan penyakit kongenital. Apabila saya kerap mengamalkan teknik mudah 'mencari', maka sesungguhnya penyembuhan yang berlaku dalam badan saya. Ia adalah percuma untuk mencuba dan mencuba pelbagai kaedah meditasi dan membuat keputusan untuk diri sendiri dan bukan hanya percaya apa yang saya katakan. Ia hanya memerlukan masa dan komitmen anda; anda tidak perlu membeli apa-apa. Untuk dapat membuat penilaian yang adil jika alat pemulihan diri bekerja, seseorang itu perlu menggunakan setiap hari untuk sekurang-kurangnya 3 minggu. Jika ia tidak berfungsi, cuba satu sama lain.

Akhir sekali saya mesti memberitahu anda kebenaran; anda tidak akan sembuh sepenuhnya daripada penyakit daripada hanya satu jam berjaya 'mudah mencari. Realitinya adalah ia mengambil masa bertahun-tahun untuk membina penyakit anda, dan ia akan mengambil masa yang amalan ini kepada membalikkannya. Lihat sisi positif yang memasuki ke dalam proses penyembuhan panjang, degenerasi TERHENTI sebaik sahaja anda mendapatkan berkesan dalam 'tulen mencari', penyembuhan yang berlaku * sekarang * anda mendapat lebih baik tidak lebih buruk. Sekarang ini keajaiban! Berpuas hati dengan kemajuan harian anda. Mengetahui kebenaran bahawa 'penyembuhan' adalah satu proses fizikal dan berkembang sel-sel baru mengambil masa sudah tiba masanya, seperti yang anda lihat berapa lama ia mengambil masa untuk jari dipotong untuk memperbaiki. Ia tidak berlaku serta-merta. Pemulihan diri adalah satu proses yang mencabar untuk pergi melalui, tetapi alternatif tidak begitu baik: apa-apa lagi kerja, pil dan pembedahan tidak merawat punca dan kesan penawar, satu terus setiap hari untuk umur dan merosot dan penderitaan menyala. Anda tidak mendapat apa-apa yang lebih muda, mengapa tidak bermula hari ini?

Semakan: 10 Oktober 2010

Tidak ada komentar:

Posting Komentar