Kamis, 12 November 2015

Stand Up Tanning Beds - Tanning lebih sihat dan lebih mudah

Stand Up Tanning Beds - Tanning lebih sihat dan lebih mudah

Apabila seseorang memikirkan katil penyamakan tradisional yang anda fikirkan merangkak menjadi katil dengan tudung yang menutup di atas. Berbaring, berbanding berdiri di gerai penyamakan, tentunya memberikan pendedahan yang berbeza untuk kawasan-kawasan tertentu kulit daripada yang lain, terutama jika orang yang memilih untuk memakai saman mandi atau tidak. Ramai yang merasakan bahawa mereka mendapat lebih walaupun keseluruhan tan sambil berdiri. Itulah sebabnya mereka berlaku sehingga penyamakan katil semakin popular. Namun, yang lain melihat samak sebagai masa lapang bagi mereka dan lebih suka berbaring dan berehat sambil samak. Secara jujur, ia benar-benar bergantung kepada pilihan peribadi.

Dilema jelas menghadapi mana-mana orang yang Tans ialah bagaimana untuk mendapatkan yang terbaik tan dengan cara yang paling selesa. Yang berdiri gerai adalah jauh lebih besar daripada rakan sejawatannya dari katil mereka. Ini gerai adalah ideal untuk individu yang memerlukan lebih banyak ruang atau bagi individu yang tidak suka rasa terkurung berbaring seperti di dalam keranda. Ini baru berdiri gerai boleh membuka penyamakan untuk orang-orang yang mempunyai takut meletakkan di ruang terkurung.

Penyelidikan telah menunjukkan bahawa pembinaan berdiri tidur penyamakan menyediakan warna yang lebih seragam kerana lampu dan reflektor menyebarkan sinar lebih merata di seluruh badan. Mereka juga mempunyai mentol lebih kuat daripada katil tradisional. A lebih kuat 160 watt mentol digunakan dalam berdiri gerai berbanding 100 watt yang digunakan dalam katil. Bukan sahaja mereka mempunyai mentol lebih kuat, tetapi sesi biasa penyamakan di katil berdiri biasanya berlangsung selama tidak lebih dari 10 minit. Masa penyamakan biasa di katil ialah 30 minit atau lebih.

Faktor kebersihan adalah satu soalan yang besar apabila ia datang untuk samak. Di sana tidak pernah menjadi pilihan jika anda mahu berjemur sama ada anda akan berbaring di katil seseorang hanya kosong. Walaupun katil biasanya menyapu ke bawah di antara pelanggan, kadang-kadang peluh dan minyak ketinggalan. Dalam versi berdiri, anda hanya berjalan kaki ke kawasan lapang yang besar, merebut bar tahan yang tergantung dari siling untuk tangan anda dan berdiri. Tidak ada hubungan badan yang lain selain daripada tangan anda pada bar yang lebih mudah untuk menjaga bersih dan dibersihkan.

Dasarnya adalah pelanggan yang paling samak merasakan bahawa mereka boleh mencapai yang lebih baik mencari tan dalam jumlah yang lebih singkat, sebahagian dengan selesa, di berdiri katil samak. Masa yang lebih pendek dihabiskan di gerai boleh menyebabkan kulit yang lebih sihat dalam jangka masa panjang. Belum lagi faedah mendapatkan tan dalam suasana yang lebih bersih. Sebelum anda pergi samak kali seterusnya memastikan bahawa anda memilih kedai dengan berdiri katil penyamakan untuk mendapatkan yang terbaik dari masa dan wang anda.

Untuk maklumat lanjut mengenai berdiri penyamakan katil, ulasan, dan perbandingan, anda boleh melawat laman web ini sangat bermaklumat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar