Kamis, 12 November 2015

Menjadi Ahli REVOLUTION KESIHATAN - saya Adakah!

Menjadi Ahli REVOLUTION KESIHATAN - saya Adakah!

Saya gembira untuk menerima hari ini dalam e-mel saya pelawaan untuk menjadi ahli yang Healthcare swasta Persatuan Keahlian dicipta untuk mereka yang bersedia untuk mula mengambil tanggungjawab sepenuhnya kesihatan mereka sendiri! (Apa yang saya telah menyokong untuk bertahun-tahun!) Saya tahu ramai yang akan bersetuju dengan saya (terutama dalam kumpulan umur saya, iaitu "Baby Boomers" yang bergantung sangat pada doktor mereka, insurans kesihatan, dan ini HMO), tetapi ia bukan tanggungjawab orang lain untuk menjaga kesihatan diri ANDA! Jika anda sakit, ia biasanya kerana ANDA tidak membuat pilihan yang sihat dalam kehidupan Anda. Pihak kerajaan, FDA, dan tidak juga doktor Industri Perubatan, boleh berbuat apa-apa untuk anda, kecuali membuat anda tahap seberapa selesa yang mungkin, sementara mereka menonton anda mati, kerana mereka semua tangan bergari dan dikawal oleh Industri Farmaseutikal yang benar-benar "Perbankan" pada setiap dan setiap penyakit baki misteri "yang tidak boleh diubati", selama ini, yang berpengetahuan banyak penawar semula jadi dan berpatutan sudah ada! Semua ubat-ubatan ... penyelidikan ... mahal kemoterapi dan radiasi rawatan ... rawatan Dialysis ... semua kaedah mereka mempunyai sangat sementara tanpa sebarang hasil positif bagi pesakit; dan oleh itu, "pesakit" (anda dan saya) telah menjadi dehumanized, dan hanya satu cara ke penghujungnya ... mencapai berbilion-bilion dolar KEUNTUNGAN sepanjang "CHAIN ​​KEMATIAN"!

Mereka begitu berani sekarang, bahawa apabila mereka mengiklankan ubat baru di TV, mereka memberi anda senarai apa isu-isu kesihatan yang lain akan timbul daripada mengambil yang satu dadah, (.ie 'Ubat ini boleh menyelesaikan satu masalah, tetapi ia akan mewujudkan banyak isu-isu kesihatan yang lain, ada juga yang akan menjadi LEBIH MEMUDARATKAN daripada yang ia buat sementara merawat!) GIVE ME A BREAK! Mereka mesti berfikir bahawa kita adalah BODOH! PEMBETULAN: Mereka mesti TAHU bahawa kita STUPID, untuk terus mengambil ubat, (terima kasih kepada cadangan "dipercayai" kami pakar-pakar perubatan, yang akan dibayar untuk menolak ubat-ubatan yang boleh membawa maut kepada kita!), Yang dengan sengaja akan mewujudkan isu-isu kesihatan yang lain (untuk yang mereka masih belum lain-lain ubat mahal dan rawatan sedia untuk kita untuk membeli!) ... bunyi seperti CYCLE SANGAT ganas!

Hello? Bangun-up World!

BERHENTI MENGAMBIL DADAH YANG ANDA MERASA sedikit lebih baik untuk seketika, TETAPI akhirnya "Membunuh Anda Softly" ...!

Saya minta maaf ... Saya menjerit ...

Lihat ... mesej utama yang saya mahu sampaikan hari ini, adalah BELAJAR bagaimana untuk mengawal kesihatan anda sendiri, dan tinggal baki anda bebas penyakit hidup! Mendidik diri sendiri dan membaca semua buku-buku mengenai penyembuhan semula jadi yang anda boleh! Dengan berbuat demikian, anda akan menjadi mengambil bahagian dengan beberapa mengejutkan "canggih" maklumat kesihatan alternatif secara berterusan, yang boleh sama ada menyimpan kehidupan ANDA, atau kepada seorang yang suka! Apa yang mungkin boleh menjadi lebih penting daripada itu?

Terima kasih terlebih dahulu untuk penyertaan ANDA dalam REVOLUTION KESIHATAN!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar